Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

15 July, 2011

kelas


lecturer dok aja coding kat depan kite orang kat blakang bt benda ni..heheheh gara-gara laptop ein pon dah xleh  nak on n laptop mmber teroff n ilang sume keje td gara-gara install "xammp"... but bukan dok diam je taw... ein still tulis segala nota penting yang lecturer bg.. main-main jugak tapi study tetap xlupe... dah akhir sem dah sape nak repeat oii.... still egt pesan mama,papa n e " kite orang sume nak awk berjaya"

so gogo chaiyok... time dalam kelas pkran kne pk nak study je... pasal hal peribadi tolak tepi... ein xmaw dah jadi cam sem2 lepas.. pointer trun sebab xfokus.. now ein kne bt betol2.. ape2 pon sume ni tok yang ein sayang... ein berjaya sebab ein nak senangkan orang yang ein sayang... even dorg sume bz.. tapi ein tetap sayang dorg... sayang ein tok dorg xpenah berubah... anak mane nak kecewakan keluarga dia... ein kne sahut cabaran papa... papa nak ein lebih dari akak... kalu akak boleh nape ein xboleh.. :) thanks papa.. even papa garang tapi ein tetap nak papa jadi ayah ein sampai akhir hayat ein.. macam 2 jugak mama... ein sayang sangat family ein... epi sangat bile kite dah boleh memahami antara 1 same lain... bile kite terus bersabar sumenye akan ok... so ein kene lah sabar dengan sume ni... even dorg kejam ke jahat ke... ein tetap nak sayang dorg... to eiz ein harap eiz dah berubah... egat lah ape yang terjadi sebelum ni... belum terlambat tok awk berubah... saya sentiasa mendoakan kejayaan awak... saya xmampu nak hukum awak.. sebab saya bukan sape2 wak... ape2 pon saya just nak cakap "i love u all" :)

_