Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

05 April, 2011

Hangout with yana tomey ^_+

semalam bosan,tertekan xtaw nak wat pe.. so ajak yana g polo..heheheheh dia pon on je.. so petang 2 g lah polo.. dengan xmakan dr pagi lapor giler... pas2 yana ajok makan laksa!yammy~~~ sedap... makan laksa atas rumput je.. tp best gak ar... time 2 lah saya pon melihat ape owang2 sekeliling saya nie... ade yang main2 dengan anak ye,ade yang date... ade yang main bola... tp bile tgk sowg pakcik nie main dgn ank ye tibe2 tringat papa... dlu manje sikit dengan papa now kurang sebab dah besar..hehehhe segan... pape pon enjoy semalam... saya ske lepak2 kat taman,pantai,sungai... tenang ape... best2... ^_+ pape pon yana lah kawan dunia akhirat saya... even cmne pon dia bz dia tetap ade tok saya taw... orang lain pon ade jgk.. :) syg yana....

this is yana n me... <3



~sebuah persahabatan itu sangat bererti bagi saya~


_