Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

03 April, 2011

First date! ^_+

heheheh nie first date saya with adik angkat saya dek ah... bosan dok umah.. g pon tension pon ade... kusut pkran nie...mcam2 nak pk... pk aty owg aty saya yang sakit... so semalm kuar lah dengan shuib,yana,n dek ah... enjoy gak lah... cian dorg kne follow saya shopping... ble saya tertekan saya akan shopping tp xde lah smpai beratus.. nak beratus tnggu keje..gne wit sendri... smlm xsmpai seratus pon.. hehehhe tapi sedikit sebanyak kurung lah kusut di kepale nie.. dah lah xmo pk dh... penat dgn sume 2... bagi saya persahabatan 2 sangat penting... now syukur sejak ade adik angkat nie dia lah tmpt saya bercerita,share.. epi lah jgak... xde lah rase sunyi.. thanks dek... love u sgt2... hehhehe pape pon saya kne teruskan sume nie... now nak fokus dgn study... ohh study... final dah ke lorh... giler ah.. sikit xstudy g... hurm... dah2 xmo main2 kali ni nak study betol2...

me n dek ah... comey kan.. :)

yana , me n dek ah...

this is me... smiling gurlz... <3

~Hidup kene lah senyum and happy slalu~
~walaw sakit cmne sekali pon saya akan try tok ukirkan 1 senyuman ^_+~



_