Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

19 September, 2011

saat kau semakin jauh...

wak... makin ari saya tengok kite makin jauh kan wak.. awk dengan cara awk dan saya dengan cara saya... awak yang bz je... saya pon bz jgk tp still adew mase tok col awk,mcj awk... but awk ssh sgt nak bt sume 2 tok sy... ape salah saya wak? saya taw awk berguraw dengan kate2 awk ari 2... but sy pon xtaw nape sy still egt ayt awk... saya tnye y ssh sgt nak bls mcj & ini awk jwp " now sy ade bb.. so nk mcj awk mahal skit.. saya mcj dgn owg gne bb je" hurm... kalu sy bg jawapan mcm 2 kat awk cmnew? tah la wak... bia takdir tentukan sume  nie... now sy tengok susah sangat nak jmpe kan wak.. adew je halangan...agaknye kite mmg da xleh jmpe ye wak... sy xnampk pon awk bersungguh nk jmpe sy.. sy senyap je sbb nak tengok awk cari x.. but... :( mcm awak pnah ckp jdoh kite sape yang taw... & saya pon xtahu saya nie jdoh awk kew?... doa je kite mampu kan wak.. but kalu sowg je yg usaha xkn kemane kan wak... kalu betol adew owg boleh jge diri awk mcm sy jge awk slame nie... sy undur diri... xgune gak nak berebut... hurm... now sy pon xtahu mane semangat saya mane diri saya... senyap kn diri je sy mampu... sakit,kecewa sy je tau time bile... saya pon da jarang kua umah.. life sy dalam bilik dengan kje2 sy.. xterpk pon nk enjoy wak... mmg stiap mase sy pk awk... tp ape kan daya... ape sy ase bia sy pendamkan je wak...
          ari 2 xtahu nape mama ckp cm 2... time 2 mmg sy termenung pk ape lah nk jd dengan kite.. tibe2 mama dtg mama just ckp "jangan biakan aty kamu terus sakit... masih ramai yang mmpu jage kamu.. jdoh kite xtahu.. kite hnye usahakn je yang lain tuhan tentukan" tersentap jap dengan kate2 mama... slame nie mama perhatikan ein kew? umi ein mntak mf... sbb ein xmampu ubat luke nie... ein xtaw nape umi slalu dtg dlm mmpi n ckp"sabar.. kamu budak yg kuat"... stiap kali ein terjage... no one bls msj ein.. just sorg nie.. ein pon xtahu la dia nie tdo ke x.. but everytime ein mcj msti dia ade tok ein... mane owg2 ein syg pergi time ein perlukn? time ein sunyi sume sypkn diri... but thanks to this person... coz selalu bi ein smagat... even ein nie cpt ptus asa.. tp dia xpenah putus asa bg ein smagat...
         now bilew ein tgk gmbr si dia dgn pompuan ein pon xtaw ape ein ase... kalu dulu pantang ade gmbr perempuan siap la... entah la.. ein xmampu nk mnyuarakan ape ein ase kat dia... nanti ein yg dprsalahkan... ein xnk kongkong pon... now awk dengan life awk.. & ein dengan life ein... i no u bz dgn kje... but y owg lain leh adew mse tok ein even dorg pon kje jgk... but wht i see u senang bls coment pompuan lain dr ein.. kalu ein koment u just like je... so ein pon da mls nk on fb... i just dok kat mje study n study.. dlm pkran pk study je... sbb xnak pk ape awk bt.. t ein yg tension... pressurenye la.........!!!!!!!!!

_