Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

06 September, 2011

what can i say now...

18 nie abg dia kawin patut ke ein pg?.. ein pon xtaw pe jd now... lepas dia gtaw ein sal hasrat mama dia nak menantu owg kelantan & dia pon bgtaw memang dia nak owg kelantan ein trus down... agknye saya bukan jodoh awk... bak kate mr "f" kite xboleh melawan takdir tuhan... tp... sayang nie?.. terpakse jdkn kenangan?.. perit nye lah kali nie... pape pon sume 2 dugaan... fuhh... lepas nie ape plak ye... ya allah permudahkan lah segalanye... xsanggup dah menahan sakit kecewa... hurm...

_