Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

25 July, 2011

"Majlis Pertunangan"

semalam ade majlis pertunangan kat uma ein... hehhehe sape erk ?? ein ke?? hehheheh xdelah... bukan ein tapi akak ein.. ein lambat lagi lar.. study pon xabis lagi.. hehhehe semalam agak meriah jgak lah... ramai betol sedara mara datang umah... so kene la jawap pertanyaan dorg "kamu bile lagi" :)

 ni lah my sis... dia yang bertunang :)


adik beradik~~~

ni br ein.. hehehhe

 me n my cousin..

okey 2 je gmbr yg leh tnjuk.. yg lain xmmpu nak load lagi.. hehhehe 

_