Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

09 February, 2012

thanks papa mama...

                  aku syukur sangat dapat mama papa yang caring.. aku tak makan satu umah bising.. hehehe lagi-lagi papa... mama pon... ari-ari sebelum pergi kerja kite owang wajib breakfast same-same.. yela.. kan nak pergi kerja papa anta.. balik papa ambik.. cian papa.. asyik ambik anta aku je.. susah bile lesen tak selesai lagi nie... mama pulak jadi peneman papa ke mane papa pergi.. sweet kan dorg.. nanti aku pon nak macam tu la.. hehehhe
                    so arinie pergi makan kat concord hotel... belakang hotel tu banyak hotel... so kami pon stop kat kedai tu... kami bertiga makan nasi lemak... alhamdulillah... bile dapat makan lua mean papa ku ber money... kalu tak papa mesti risaw.. sebab tak tahu nak bagi kami makan dengan ape.. penah je raya makan megi... tapi biasa la sume orang akan alami susah... tak sume orang selalu berada di atas... so jangan riak bile kamu berharta sebab tuhan mampu menariknya bile-bile mase... harta ku di dunia nie hanye keluarga ku.. tiada yang dapat gantikan mereka walawpon wang berjuta-juta...


nie la yang teristimewa bagi aku...
ha.. betol kan mane papa pegi mesti ade mama... tengok nak pergi bayar pon mama teman..hehhehe

nie pulak muke orang excited nak pergi kerja.. pantang nampak camera okey skit terus bergambar...
biasala orang nakal...
pape pon family always first.. so jangan lupe family ye kawan-kawan..
-da....-

_