Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

26 September, 2011

fwen thanks


nie best fwen ein... name dia yana...dr skolah rendah lg kite owg kenal... pas upsr  ein lost cntct dengan dia... tp xsangka dapt jumpe balik time form 5 sbb ein skolah kat kelantan... xsangka dapat jumpe dia... stiap kali ein adew msalah msti dia ade tok dengar cite ein.. thanks na.. syg ko sgt2.. ko kawan dunia akhirat...


nie plak geng dak umah ein dr sem 4 lagi smpai lah sem 5 nie.. hehhehe kalu anim,k.arn,k.diana, & k.mila sem 3 lagi dok skali.. time 2 shedah pon adew skali.. hehhehe padahal 1 umah xpnah kenal.. tibe2 sem 3 dok skali & jadi rapat... hehhehe well nk bt cmne... stiap perjumpaan kite kan telah  tentukan tuhan... 

now ein epi dengan idup ein.. fwen always dgn kite xkira la dalam teruk mane situasi kite... sesungguhnye kawan yang setia tok kite susah di cari tapi kawan yang menggunakan kite senang di jumpei... ^_^ so hargai la kawan yang selalu ade tok kite xkira dalam saat susah atau senang... 

_