Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

01 April, 2011

End of the story...



dalam bulan 3 nie terlalu banyak yang sy kne hadapi...kecewa,terluke,sedey n hepi sume 2 sy rase.. hehehhe pape pon syum sy xkan ilang... macam mmber cakap "camne ko tertekan sekali pon try lah untuk snyum,syum 2 sedekah... n bile someone yg tengah marah ble tgk syum ko pon leh ilang marah aw..." hehhehe yeke boleh ilang marah kalu tengok syum saya...??? tipu nie... pape pon korg tetap yang terbaik... kadang-kadang memang lah ade setengah masalah kite kene hadapi sendiri n no one boleh tolong kite... tapi sume 2 mengajar kite untuk jadi matang... now saya  nak  fokus dengan study... kadang-kadang ade jugak yang bertanye..."xsunyi ke selalu sorg2?" memang lah sunyi... tapi kawan2 kan ade.. tipu lah kalu xjeles tengok orang berkapel...  sume 2 dah di tentukan... so tnggu dan lihat jelh... memang lah saya perlukan semangat tok sume nie.. but now saya dah bersemangat sikit kot... kot lar.. hehhehe entah lar... senyum sowg ade lah... haish saya sudah gile... ade ke kawan cakap saya angau... hehehhe saje je dorg nie... lambat nye nak abis blaja... saya nak rase ade tanggungjawap... baru leh displin kan diri... yelah bile dah keje sume sal hidup kite kite kne pk... dah xde dah owg nak uruskan kite.. hehhehe haish cite sal keje lak... pape pon chaiyok!!!

_