Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

19 April, 2011

sabar jelah...



laptop buat hal lagi~~~ sedey taw... bile nak buat keje je dia padam... "wahai lappy ku yang kusayangi, tolong lah jangan macam ni...kalu ye pon tunggu lah ekin abis buat keje..huhuh please ye sayang.... ekin banyak sangat keje... kalu lappy xsehat t kite g klinik tapi bagi ekin selesai keje dlu.. sbb nak anta lappy g klinik t sure kne tahan berhari2...huhuhu sabar ye lappy... kamu tempat ku bercerita,tempat ekin share macam2.. sabar k.... hehehheheh sabor jelah.... ^_+

_