Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

13 April, 2011

"hadddsyuw"



arinie selsema ku bertamah teruk... xlarat sgt.. asyik" haddsyuw..."..penat aw... time2 sakit gini tb2 je terpk... kalu lah owg yg syg kite ade dgn kite kan msti cepat sehat...hehhehe ngarot jew aq ni... adohai... tapi ble tgk member2 aq epi aq pon jadi epi... even kadang-kadang aq ase sunyi... xpelah... aq nak blaja skang... aq nak fokus dgn study... aq pon nk final sem dah.. kne buat abis baik..hope sgt2... demam ni xlame... susah nak buat kejew bile selsema..mule rase xslesa... adohai selsema... tapi sakitkan penghapus dosa  :)

_