Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

07 April, 2011

skandal?



nape ye time laki ade skandal... and awek dapat tahu n mntak no skandal,dorg tahu lak xnak kasi... "tapi" time awek ade skandal,tahu pulak pkwe nie nak g cari skandal awek dia bile awek xnk bg no skandal...

peningkan ayat aq... bukan ape... sebab aq tengok sume owg kat skeliling nie nak ade scandal... sampai ke aq lak ase takut time kapel pkwe ade skandal.. haish... melampau ar 2... memang laki leh kawin 4... tapi bukan tok lukekan n mainkan aty perempuan...tah lar aq pon xpaham.... n ade je pompuan ade skandal time pkwe jauh... tp perlu ke.. nape tak kawan je.. bukan persahabatan 2 kekal ke???  entah.. lain org lain dia pk... so up to someone lar nak jujur ke x dalam perhubungan... tapi kalu sayang kenape harus curang???

~the end~

_