Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

27 March, 2011

teramat sedey...

saya xtahu nak buat ape... awak pon dah xendah kan saya... ape saya leh buat... saya xnak dah pakse awak... skang kawan2 slalu ade time saya sedey ke kecewa ke... awk? entah hilang kemane... up 2 u lah... awak leh pk... saya xnak serabut kan kepale dengan sume nie... tapi kali nie kalu saya pergi memang saya xkan datang balik... terlalu banyak saya sabar dengan perangai awak... terlalu banyak saya makan aty dengan awak... kalu saya cakap pon awak xkan nak dengar... saya xnak marah2 awak... sebab awak bukan suke dengar saya bebel pon... saya xnak gaduh dah wak... penat! kalu awak sayang saya awak akan care sal saya nie owang lain yg ambik tahu... xsusah pon... saya xnak buruk2 kan awak... tapi tolong lah jangan macam ni... memang janji manusia kite lom tentu lagi... tapi saya sedey wak bile jadi macam nie... awak dengan cara awak... dlu awak jugak ngadu awak xske ex awak 2 xcare sal awak.. tapi now awak yang xkesah sal owang yang care sal awak... arrrggghhh... saya xnak nangis dah... saya xnak sakit dah.. & saya xnak kecewa lagi wak... luke yang dulu belum lagi sembuh sepenuhnye... andai awak bace benda nie saya mntak maaf.. xde niat nak buruk kan awak tapi saya just nak perhatian awak je... 2 je.. xsusah pon wak... hope awak paham... :(

_