Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

25 March, 2011

kan dah kene...

ha padan muke kene marah free-free... nak guraw xkne tempat... dah tahu saya xske name dia 2 lagi mau cakap... tapi kalu sok dia ade seyes ekin xmo pg... xmo eh ngadap muke dia... lain kali buat lagi ye bang... ekin ske marah2 nie... hahahahhaha u really make me crazy... boleh lak ngah geram2 tibe2 gelak sebab dah marah kamu... 2 lah nak kianat xkene mase... lain kali tanye lu mood ok x... cian kamu... hehhehe hope esok hari yang ceria...

_