Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

06 March, 2011

Takut ke???

aku kene branie tok hadapi sume nie...
dia nak gelak gelak lah pe sy kisah... yg sy taw...
sy xpnah mntak pape dri dia... so pe msalah skang...

xpuas aty ckp... nak kne kan sy konon.
try lah... jwp dgn abg saya,pantang  dia owg sakitkan adik dia...
ohohooh takut ke???

pandai buat pandai tanggung...
sedih dgn perubahan pada diri awk...
saya hanye mampu berdoa supaya awk berubah...

everything in your hand...
not mine... payah kan bile manusia dh lupe diri...
aduhai.. manusia-manusia...

_