Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

20 February, 2011

Exam semakin hampir!!!

adoiii...
exam dah dekat tapi keje still bertimbun...
ape2 pon kne lah pandai bg mase...
now aq dh jarang kuar umah...
bagus nye... jimat duit..
hari2 dok umah wat keje...
abiskan dengan bnd faedah...

epi dengan idup aq skang... xperlu nak pk aty dn perasaan...
just pk kwn2 aq yg slalu bg nasihat n smagat kat aku...
xlupe juga family aq...
epi sgt...
moga sume2nye baik2 saje...
aq xnk dh tension2 g....

skang aq nak fokus dgn study...
study tok mse depan aq...
ble tgk org berjaya aq pon ase bersemangat... :)
hope sume nye baik2 saje...
oh exam.. rindu same kamu...

_