Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

22 March, 2011

thanks awak...

semalam dah hujan time nak pergi pudu nak naik bas... ujan lebat nak xnak kene gak pergi sebab kne balik ipoh sok ade kelas.. hehehheheh so pakcik 2 anto lah saya.... dengan hujan yang lebat abis lencuh dia.. saya just suar je basah...sanggupkan anta dari cheras naik mto ke duta... jauh uhh... egat kan suh saya naik teksi je... tapi ye still anta kan saya.. thanks ye pakcik.. <3 <3 <3 memang kadang-kadang awak berkasar dengan saya tapi dalam mase awak ade jugak sifat penyayangnye... bukan senang taw nak tengok.. hehehheehh aaa.... rindu same dia... dah nak dekat setahun dah kite kenal kan wak... mcm2 dugaannye... nasib lah diri nie mampu bersabar dan memaafkan.... bak kate mama" jodoh kamu dengan dia agaknye" hehehhe mama2... tapi bile pikir2... sabar lah jugak saya ni kan... dia memang baran tapi dia xpenah lah sampai naik tangan... dia just cakap" wak mcj t ye... saya bad mud skang... xnak awak jadi mangsa" so kalu dia dh ckp xpelh... :) betol kan ckp nenek... owang yang sakit kan kite 2 jugak lah yang akan jadi pengubat kite... pape pon semangat tok blaja 2 penting taw... dia lah semangat saya... manusia boleh berubah cume kite xtahu bile je... so take time tok berubah... saya nak awak jadi someone yang baik... jadi contoh tok adik awak.. xsangka kan anak buah kite pon name lebih kurang.. ank buah awak name"alisya" anak buah saya " aleeya"... beza bape bulan je mereka.. comel2... t kite temukan dorg ye... hehehhehe dua2 same2 nakal... awak anak kedua... saya anak ketiga... :) so kne lah tahan sabar... hehehhehe miss my elmo!" xmesaj xbermaksud xsayang" ayat awak... ^_+

_