Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

26 November, 2012

ape tu cinta?...hah!!!

            ape tu cinta?...hah!!!



         Cinta... bagi aku gurauan dalam kehidupan...Kadang-kadang buat kita ketawa kadang-kadang buat kita terasa...yelah macam kecewa sakit sedih and lain-lain... dan gurauan yang buat kita memahami macam-macam emosi...KaLau yang mencantikkan Lukisan adalah Warna... maka yang mencantikkan KEhidupan adalah CINTA!...Tapi cinta ni macam hantu... semua orang percaya tapi tak semua yang akan jumpa!...

Kalau aku cintakan dia...Biarlah dia sendiri yang rase bukan sebab kata cinta dari aku tapi sebab rase cinta yang datang dari hati sendiri... baru ade keikhlasan disitu... wow.. ape aku tulis ... ok bye.. :p

_