Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

02 October, 2011

At home..

wah rindu same mama papa... hug dorg lebih2.. hehhehe lepas nie xtaw nak balik bile lagi.. da start bz dengan final... ohmy~~~ wish me luck ye korg... tenang ase bile kat umah.. sebab besame dengan owang2 yang saya sayang... no fokus dgn kje... try bz & xmaw pk mase lampau da... yang pg biala la pergi... kite tetap kne truskan idup nie kan?... jeles tengok tunang akak care sal akak... kan kaki akak patah.. da nak kawin bln 11 nie... bak kate akak tu sume dugaan.. :) yap dugaan always datang dalam idup kite... so jangan pernah give up.. dlu ein pnah give but bile pk2 xgne give up sebab dugaan  akan terus datang menguji kite :) so hadapi dengan tenang ^_^

_