Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

12 October, 2011

hadiah untuk mama & papa

ein baru lepas balik dari "Majlis Anugerah Dekan"... tok kali ke 4 ein pg majlis nie.. tapi xtahu lah pg xbuat kali ke 5... pape pon usaha 2 penting...
   firstly ein nak cakap thanks to mama papa yang selalu bagi semangat yang selalu mencabar ein dalam membuat sesuatu... papa akak da tunaikan janji akak... :) and xlupe tok adik beradik ein for akak,abg and adik ein.. hehhehe kita selalu berlumba-lumba dalam memajukan diri masing-masing kan... ^_^ tak lupe juga pada kawan-kawan yang always bagi semangat, and tolong ein dalam melakukan tugas-tugas yang di beri oleh lecturer... and xlupe for someone nie... hehehehe now saya lebih bersemangat apabila mr "" memakse saya untuk memegang gelaran dekan tok sem akhir ini... hehehe siap ugut g... okey wak i try my best... hehheheh so xtahu nak cakap ape da... bak kate kawan"nak seribu daya xnak seribu dalih"... ^_^ saya akan egat benda 2... 


ini lah janji ku pada papa.. dean for all sem... :)

_