Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

28 May, 2012

3 niat tertunai...

Alhamdulillah... tertunai jugak 3 niat ein tok bulan 5 ni...
1- nak bagi mak ayah duit hasil first gaji
2- beli al - quran yang sekali dengan tafsir dan tajwid
3- beli baju "ni***" :)

         syukur sangat sebab dapat tunaikan sumenya... thanks tu mr"f" sebab belikan saya kasut sukan untuk jogging tiap-tiap sabtu petang minggu adik ein balik... cian dia semalam penat sebab kene lawan main badminton dengan ein and adik ein... mak dah berbunyi dah... "akak nanti kite pergi cari barang same-same..." mak yang di sane pon suh kami kumpul wit cepat-cepat... moga-moga sume berjalan lancar... dan ein pon kene la rajin buat OT.. hehhehe just azam ein, ein nak kurang marah-marah... tak tahu la nape kerap sangat naik angin... pujuk rayu sume tak layan sian sape ynag pujuk ein...
        Pagi nie datang ofis pon ngantuk... cian mr "f" ein.. pandu kete sorg-sorg.. sebab ein dah tdo dulu dalam kete sebelumsampai ofis... hehhehe okey la... ein sambung nanti ye.. ein nak sambung buat program... jadi programmer ni pening jugak kan.. ari-ari tengok huruf... buat gogo u can do it... xtahu ramai nak ajakan hehhehe ^_^

arini haty berbunga-bunga sikit


_