Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

04 May, 2012

Third day...

      Arini second day keje kat tempat baru... dapat meja baru,pc baru.... best2... nie la tempat keje yang ein idamkan... kite orang rehat pukul 12.30 pm sampai pukul 1.30.. pastu solat berjemaah ramai-ramai kat ofis... pagi-pagi ade taskirah... banyak benda yang ein belajar melalui taskirah tu... solat asar pon kami jemaah... nanti 9/6 ade family day... now ein ngah slow-slow paham joomla... ein kene buat system... dulu belajar wat website je now wat system pulak... benda baru lagi belajar... yahooo!!!ein memang suke....
     explore benda baru emang ein suke... just pasni kene banyak wat research tentang system..
    okey la ein pon dah ngantok... ohh keje.. hehhehe


_