Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

11 January, 2011

Bile benda tak sangka terjadi ape leh buat???

"Awk cmne kalu 1 ari nanti saya lupe awk sume???"
Saya tengok makin hari memori saya makin teruk... saya kadang2 lupe...
saya selalu sakit kepale... ble sakit mule lah xmenentu...
dah muak jumpe dokte sume just bg tahu sy kurang darah... 
saya pon jadi risau... xkn kurang darah kalu rase nak pitam,lemah badan,
xmampu nak bt benda... kdg2 sakit yg amat...



Ape yang buat saya rase sy dah start jadi pelupe bile sy sendri xegt sy sem brape???
takut kn!!!
saya xnak lupe awk2 sume...
sy xnk lupe memori kite...
sayang sgt sume 2...
tapi ape nak bt sekarang... sy binggung...




awk kalu sy betol2 lupe awk sume mcm mane???
awk2 sume akak lupe sy jgk ke???
huuhuh sedey.... sy xmo lupe awk2 sume...
hope xde ape yg serius...
pening bile slalu pk bnd nie...
hish... ^_^





saya binggung...
saya sayang awk2 sume ^_^




_