Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

15 January, 2011

RInDu pUtErI SaYa!!!

Rindu puteri saya...
bukan anak saya ye...
lom kawin lagi.. just rndu kat ank abg"puteri aleeya natasya"
nie ade sedikit sbyk gambar si cute nie...
nie time aleeya umo 2/3 bulan...
comey kn...


nie br nak merangkak...


muke leeya... hihihihhih


time nie leeya dh besar.. dah 8 bulan.. dah reti jalan....


rndu aleeya... huhuhuh

rndu sgt dia...
rndu dia nangis...

_