Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

12 January, 2011

KaWaN

Mcm2 perangai... pening bile tgk dorg...
ade yg ske gne kn kawan ade yg kawan dgn bersebab...
ade lak yg kawan just 4 hot... pening lah kalu ade dlm kwn kite golongan mcm nie...
susah cari kite...
dah senang lupe kite... lupe sape ade dgn dia time ssh...
manusia xpenah terlepas dari melakukan kesalahan...
saya pon ade bt salah jgk..
kite selalu nak jage hati owg...
tapi penah ke owg nak jge aty kite....
penat mcm nie... asyik aty kite je yang sakit...
tapi dia epi2 je...



hurm.... xtahu nak bt ape... just senyap jelh... tp arinie saya betol2 xde mud...
nak ckp pom mlas....
ape lah lepas nie...
ikt lah dia nak bt ape...
bg saya sume nie lumrah hidup...
tp saya letih dgn perangai manusia... 
sabar jelh kn... ade lak yg bajet hot lagi xleh bla...
xleh owg lebih... ape lah...

rndu mmber2 lame... myb dorg dah lupe sy...
tapi sy ade sowg kawan...
dah lame kami kenal.. dah 14 tahun....
banyak dia nasihat sy... dia paham sy...
mmg dia ske mrh sy tapi dia tahu ape sy ske ape sy xske...
sy syg dia sgt2... 1 je sy nak dia tahu...
seteruk mane pon dia... dia tetap kawan sy...
dia ttp penting dalam hidup saya...
thanks yana!

pape pon ape yang baik ialah bersabar....
dugaan akan trus datang cume kite je yg kne kuat dalam hadapinye...


_