Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

12 December, 2012

suke!!

       Ape nie suke-suke... hehhehe ein tak tahu kenape dan kenape ein suka sangat cite yang pelakonnya "Beto kusyairy & nazim othman".. both of them pon handsome tapi bukan tu kot yang buat ein suke..tapi karektor yang dorg lakonkan funny and sweet...


Nazim othman
mesti korg kenal sape dia... sekarang dia semakin popular... ramai tanye nape ein tak minat aaron aziz kew or sape2 selain dia... jawapan ein senang sebab watak dia bila berlakon... memang la name pon berlakon... tapi cukup lah dia buat peminat dia terhibur...ein suke tengok watak nazim othman sebagai "Syamiel" dalam cerita Kau Yang Terindah... dalam cerita tu dia menjadi suami kepada alisya (nealofa). Watak dia sangat menarik minat ein. yela mane taknya memang ein suke laki camtu ego tapi sebenarnye sayang... no need to show of but enough only one person can feel it.. wah gitu... nanti korg try la search kat encik google cri cite nie.. best!



Beto kusyairy

     ha.... yang pon mesti korg kenal.... cerita yang ein first tengok cite "Juvana".. tapi watak dia tak menonjol sangat... tapi bile ein tengok cite "Aku Dia & Tong Sampah" & "Istanbul Aku Datang" memang best...  Sebab watak dia yang macho and always cool tu... Betul la orang cakap nak memegangkan watak tu memerlukan feel... mungkin muke dia sesuai dengan wataknya ayng cool and sometimes caring yang tak nampak... Tak rugi tengok watak yang di lakonkan... Dalam cerita "Jangan Ambil Padang Kami" beto ade jugak berlakon... dia jadi budak flat yang mana nak pertahankan padang mereka.... best cite tu...

Tapi biasalah semua orang ade minat dan suke orang yang berlainan... tapi ape pon kite same-same sokong industri filem kita... semoga lebih berkembang...

_