Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

27 December, 2012

Haa!! 26 Disember

            Pejam celik pejam celik semalam genap ein 21 tahun.waa... tua dah.. but still smile... Bufday kali nie ein tak kesorangan ein di kelilingi dengan orang yang sayang ein dan orang yang ein sayang.. thanks you for those who wish my bufday...I'm happy sangat... saya tak kan lupe pada yang banyak bagi sokongan,kasih sayang and lain-lain.. korang memang the best! Thanks pada fwen yang gilak same2 tu... korg memang cool.. and all my girlfriends... awesome la korg nie.. pape pon bufday kali nie sangat best nasib baik tak kene tepung...
             Dan harapan saya,saya ingin mengubah kehidupan saya... semoga menjadi lebih bermakna... dan nak ade nur di dalamnya... amin... kite tak tahu bila kite mati.. jadi sediakan lah bekalan untuknya... i hope i can do it... beri lah sokongan dan galakkan... Love u alls!

"Oh Allah, when i
lose my hopes and plans, helps
me remember that you love for me is greaters than my
disappointments, and your plans for me are better than my
dreams"- Ali r.a.

"We must realize that allah has created us imperfect
so He does not expect perfection from Us.

But He does expect us
to try our best."

_