Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

02 January, 2013

2013...

            
               
             Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru da... Harapan just hope ape yang sakit 2012 tu takkan pernah berulang lagi... mimpi ngeri rase... ape pon now nak bukan buku baru,dunia baru sikap baru... matang tu harus... Tapi masih belom terlambat nak berubah.. dunia kite pon tak lame dah... makin hari makin uzur... bermcam-macam yang dah jadi...
             Yang penting walaw ape pon yang jadi kite harus bangun dan teruskan hidup... belajar dari kesilapan... kehidupan yang lepas sebenarnya lebih mematangkan kita... :) for me nak percaya orang tu don't to much... Ok la keje banyak nak sambung lu... doakan saya dan kehidupan saya...
Ya Allah. dugaan MU sangat hebat kali ini. Ku mohon KAU tabahkan hati ku. Satukan hati ku & tetapkan hati ku. Jauhi lah aku dari segala fitnah, kekeliruan dari kebenaran & bahaya dunia.
Amin.

p/s: Yand penting buang yang sakit ambik yang manis :)


_