Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

24 January, 2013

New room

            Semalam g tengok bilik sewa... Umah flat.. first time dok umah flat...and bilik nye pon agak worst tapi no hal.. sebab nak tido je... and akan di ubah suai menjadi seperti apartment.. :) Lepas ni aku kene lebih berdikari.. jauh dari family and sume orang.. kawan pon jauh... moga dengan ape yang terjadi aku lebih kuat... yeah~  keje banyak.. masih di ofis menyiapkan design untuk kedai dan restaurant yang akan di buka bulan 3 nie... target: kereta & rumah... ^_^

_