Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

29 January, 2013

Minat menjahit manik & labuci?

      Kepada anda yang berminat dan berjaya mencari peserta untuk bengkel sehari jahitan manik & labuci seramai 2 orang tidak termasuk anda, anda layak mendapat hadiah cabutan bertuah dari pihak kami. Kami hanya perlukan 15 orang sahaja yang bersetuju untuk mendaftar dengan membayar yuran pendaftaran RM 20 dan 50% deposit iaitu RM 50 dan baki RM 50 (seminggu sebelum tarikh bengkel). Bayaran boleh dibuat melalui bank atau walk-in. Jangan segan silu untuk menghubungi kami di talian 03-5192 2185..*Tawaran terhad untuk 15 orang sahaja*



_