Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

04 December, 2012

Target..

           Target ein tahun depan ein nak ade lesen... nak ade kete sendiri... umah ontheway... bak kate mama xpyah berharap sangat dekat suami... tah malas giler nak pk kawin.. menyerabutkan otak... tak semua orang paham jiwa ein.. first ein tak sure orang kong-2 second ein pantang orang push2... not me k... sabar jela... bak kate akak senior take time... ein muda lagi... belom sampai seru... kalu tak ade jodoh camne... dulu memang ein tak ley trime bile orang kite sayang tinggalkan kite but now i'm ready for whatever happen.. sebab ein dah rase ape itu sakit ape itu kecewa... so nothing da feel nie... ish malas la cite sal aty... tak suke...
            For now ein kene belajar sendiri... kesorangan... jangan berharap sangat pada orang kang ade yang mengungkit.. cukup la mempersoalkan ape dia beri dan ape kite penah beri.. sakit kot... so now aku hanye kejar ape aku mahu... membahgiakan keluarga aku itu adalah yang terbaik.. best in the world coz dorg yang bela aku dari kecik.... dorg lagi penting... so jage la keluarga korg... time ade mase nie try la luang mase dengan dorg... coz dorg tiada penganti.. . ^_^ heppi time...

_