Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

28 May, 2011

kene kiss!

semalam ade dekat kol 4 pg baru tdo.. gara2 tnggu puteri saya... mama n papa dia kne pegi kenduri kawin so tglkn dia dengan saya sebab xmo t ye penat... sampai2 je dia kat umah terus sy peluk n cium... aleeya br 1 thn 3 bulan... tp dia comey sgt taw... actually ekin now ade masalh... serabut ase kepale  ni.. tp lepas tengok si kechik ni automatic je rase tenang n sayang sangat same dia... ekin memang ske kan budak2..heheheheh sebab dorg comey sangat taw... so ekin pon tdokn aleeya... kul 6 terjage sebab aleeya nangis nak susu.. so pg lah buat susu tok dia... n saya pon mandi2 n solat subuh sekali... entah camne leh tertdo atas sofa... cik aleey dah tdo...
          tibe-tibe pagi tadi bangun sebab terase seperti di cium di pipi..hehehhehe so ekin pon senyum n baru bukak mate... tengok2 aleeya saya yang cium saya hehehhehe suke taw... chumel sangat dia... kan best ari2 aleeya kejut mak ude dengan kiss... sure mak ude bangun cepat je... hehhehehhe ade ke member so kawin cepat sebab t leh dapat anak... hhehehehe awal lagi... now kebayakkan laki sume still nk enjoy.. so biakn.. alah xde anak tp ade ank buah pon jadi lah... yang penting ekin sayangkan dorg... sal kawin 2... ermm.... bialah dulu.. take time.... saya bg dia enjoy dlu sebab itu yang sedang saya perhatikan... saya xmo lah t dh kawin dia still enjoy cam dia single.... dah kawin ni bukan senang taw... tinggi tangggungjawabnye... banyak benda nak pk.. dlu sowg.. t berdua... g pon ekonomi xok... t sampai seru kawin lah.... tunggu owg dtg umah je...heheehehehe mnggu depan rombongan laki datang nak pinang akak saya bukan saya ye... mungkin bulan 9 ni dia tunang... ni yang xbest ni.. t akak dah kawin mesti ble jmpe owg sume tnye bile nak kawin..hohohohoh tidak... ahh bia lah senyum sdah... senyum 2kan penting... now aleeya baru je tdo... mama xde...sume kuar dengan urusan masing2 tinggal lah ekin n leeya kat umah....
        rindu same elmo... tapi... xpelah dia bz dengan keje xleh nak buat ape2 dah... now pon dah jarang sangat contact... ekin ase cm dah jauh dengan dia.. sedeynye... hhuhuhu nonono jgn nak nangis... ape2 pon aleeya pengubatnye...


comey x aleeya..hehheheh pakai tudung g 2...
love u sayang...

_