Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

15 May, 2011

kalu saya buat benda 2 mesti ade sebab...

"awak kne phm knpe sy selalu jea mrajuk.. sbb sy cuma nk prhtian dr awk.. awak kne phm knpe sy selalu call & sms awk.. sbb time tu je time nk epi n gaduh2 mnje dengan awak... nnti ble sy dh xde.. sy xkn brsuare n trtawa spt dlu.. sayang awak... ♥ "
mungkin saya pon kene paham awak... ye saya tahu awak bz... awak penat... kul 9 pg awak keje...kul 10 mlm br balik... memang awak penat... arini awak cuti... tp awak cakap  awak kuar dengan family nak tempah baju tok hari abg awak nak kawin t..ok sy paham so sy xkcaw awk... td tengah tgk tv tb2 pk awak... so saya anta mcj simbol senyum.... tapi awak xbalas pon... sedeynye.. tp xpe.. mungkin awak penat...lagi pon sok awak keje... awak mf sebab xbgtahu saya balik kl... tapi cakap jgak kan wak hehhehe...awak terlalu bz smpai kdg2 sy pk xsume bnd psl sy sy kne bg tahu... awak pon jarang nak tnye sal diri saya... col pon dah susah sekarang... sy col awak kadang-kadang br boleh dengar suara awk kalu x sy dengan pompuan yg jawap n cakap"sila tinggalkan pesanan selepas bunyi beep" xske dengar pompuan 2 ckp cm 2.. bukan suara dia saya nak dengar wak... tapi suara awak... kalu saya rindu sangat kat awak,saya akan dengar lagu ni "st12-jangan pernah berubah" saya ske lirik dia....
"biarkan waktu teruslah berputar
ku cintai kamu penuh rasa sabar
meski sakit hati ini kau tinggalkan
ku ikhlas tuk bertahan

jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah"
 bak kate orang:
mencintai seseorg itu tak brmkna memiliki drinya..
cinta itu lebih brmkna apbila kita mlihat org yg kita cinta itu bhagia brsma org yg dicntainya.. 
prasan cinta itu akn hilang bila kita cuba membuka hti kita kpda owg yg mncntai kita 
n kdg cnta itu akn dtg kpda kita bla cnta itu memang mlik kita bsma si dia....
cinta itu indah jka kita mncorakkn nya
cnta x kn merosakkn kita mlainkn ita yg merosakkn kita sndri.. <3 <3 <3



 saya suke bile dia kacaw sy..hehhehe nakal..

_