Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

25 May, 2011

why?



now ekin pon xtahu nape dengan diri ekin... ekin dah xjelous dh taw... kalu xdulu dengar je kuar dengan pompuan cmfirm ekin akan pk bukan-bukan... now tengok gambar dia dengan pompuan lain pon dh xjeles..hurm.. nape erk? nak kate xsayang.... ish xkan lah.. rindu ade lah... myb now ekin dh tahu time bile ekin akan jeles time bile ekin akan marah n time bilew ekin akan sedih... bagus lah kalu ekin macam 2 skurangnye dia xkan rase rimas ke ape ke.... just 1 ekin mntak nak berkawan boleh tapi jangan lebih2... "berkawan bia beribu, berkasih pada yang satu"

saya harap dalam 1 ari nanti awak akan bgtahu sume ni... kejujuran yang saya harapkan.. memang bile kite jujur akan ade haty yang sakit... tapi sakitnye hanye sekejap saje... dari yang ditipu sakitnye lame nak surut taw... luke yang dalam xboleh diubat dengan kate2 manis... renung-renung kan ye....

_