Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

03 May, 2011

maafkan saya~~~

sedey arini gaduh lagi... ye myb salah aku... event bz pon nape xbls macej... huhuhuhuh saya tunggu lah... tapi sakit aty yang dapat... tapi walaw camne pon saya geram n marah dengan awak sayang saya lagi kuat n buatkan say tok bertahan dan bersabar... wak... smpai bile nak cmni.. ble jauh je kite gaduh.. bile depan mate dua2 epi.. sedey taw... ye now saya kne paham awak keje n bukan student lagi.. so xleh nak mcj selalu nak col selalu... tapi xkan xde sikit pon mase awak tok saya... awak penah cakap bile dengan kawan awak lupe saya.. sedih bile dengar awak cakap cm2... saya ase saya bukan sape2...huhuhuhuh malam ni nangis sebab geram dengan awak... tapi saya xshare kat sape2 pon... saya senyap dalam bilik n pendam je rase kat aty ni... sakit wak... tapi ape kan daya...

_