Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

16 May, 2011

study for my last paper!

arini seharian study...pening dah mate tengok huruf je.. hehhehe rabu ni last  paper so kne lah study tol2... g pon ade someone ckp kalu result ekin jatuh ekin kne blanje... huhuhuh cm kne blanje je..hehhehe... oh IDC ku sabar menanti paper mu rabu ni... pas2 exam trus balik kl... say bye to ipoh ..hehhehe tp sem depan kne datang balik.. sabow je lah..hehehhehhe like u lah ipoh! hohohooho kne study g ni... hehhehe bye blog..:)


_