Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

24 May, 2011

shopping time

ari 2 nak balik ipoh tapi tiketnye kul2.45... so pagi2 lagi papa kejut ajak pegi shopping.. adohai malasnye nak bangun..tapi kne bangun jugak.. coz sy ske pg shooping bukan sbb nak bli barang tapi ske pilihkn  brang tok orang.. best.... kite match kan nye..hehheh love it.. so ikot lah papa g shopping just me my sister n my mom... kul9 pagi kat depan pintu kedai robbinson dah penuh owang... excited btol dorg ni... ekin dah pening tgk owg ramai2... so ekin pon pilihkan kasut tok papa n beg tok mama... n mereka skeknnye.. epi sangat.. bag for mothers day.. shoes for my fathers bufday... ^_^


ni my sister...


ni my father n my sister


sume bz beli barang so ekin pon snap lah hehhehe


ni  tuan yang ambik gmbar.. ilove pictures..


ni lah kasut papa ku !


ni beg mama. cantik x? mama ckp nak simple xnak yg pelik2...

- sekian - :)

_