Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

16 June, 2011

bile cemburu lelaki menguasai diri dia abis lah kaum hawa...

tadi tengah borak-borak dengan akak & mama... menunggu kepulangan papa yang disayangi... tengah tengok cite nikita tibe ade 1 part ni laki ni name dia ape tah...heheheheh awek dia ngah beli bubur kat sorg pakcik yang jual bubur ni tibe2 bf dia datang kat dia n ngamuk2 marah nape dia rapat dengan pakcik 2.... what! cakap dengan pakcik tok just nak beli bubur je... bukan nak ngorat... g pon pakcik kot... aq dengan kakak gelak2 lah... adohai... cemburu giler.... pas2 mama pun bukak cite time dulu2... papa marah mama sebab cemburu dengan pakcik mesin rumput...hehehheh aik cam xcaye je... yelah papa kalu jeles pon dia senyap tibe2 mama kate papa jeles mama buat air kat pakcik 2...saya dengan akak pon gelak2 lah...

akak pon sambung dengan cite dia... dulu time kite owang kat kelantan abang ade 1 restoran...bile weekend je sume ade kat restoran abang 2... ade 1 ari ni akak bawak bf dia datang kedai 2... saje2... kami dengan budak2 keje kat citu macam family dah... tapi pekeja abang sume laki... kami adik2 dia je yang pompuan.. sebab 2 dia xkasi kami jage kedai... nanti dia cakap orang bukan datang nak makan tapi datang nak usya adik2 dia yang manis2..hehhehe memang pon... penat je saya ambik order n tnye sorg abg ni nak munim ape... sowg cakap nak kopi o' sorg lagi senyap... saya tnye lah nak minum ape? ade ke dia jawap"i love u ade!!!" ape lagi abangku yang ade kat kaunter trus datang n bertanye"owh ilove you mane ko nak kiri ke kanan?"hahhaha padan muke last dia just ckp nk nescafe... padan muke ... hehhehe ok balik pada story akak... time 2 kite owang ngah makan.. selalunye kalu nak makan kami just cakap nak makan ape nanti tukang masak kami buat.. name dia abg mani... so akak cakap nak makan ape tah ... xegt so abg mani buatkan... hahhahah yang xleh blakan... bf akak jeles sebab abang mani masak tok akak... hehehhe dah akak kne marah..hehhehhe cemburu kalu dah melampau nak sorok pon xmampu taw...

and no story saya pulak.. xde lah best pon.. cume kate2 tu yang melekat kat kepale ni sampai arini... egat lagi time pg "TS" dengan sepupu... saya xbagitahu pon dia kuar coz dia pon xpnah suh n xpnah g taw saya kuar... so saya pon kuar dengan sepupu... time 2 memang kami ade masalah n tegang sedikit... tapi xpenah pon kat kepale ni nk dua kan dia... pas2 dah seharian berjalan ptg 2 kami balik... kami lambat.. sok makcik macam nak marah ta[i xjadi sebab tengok anak-anaknye penat...hehhehe baru melangkah masuk bilik nak letak beg tibe nset bunyi lagu"bruno mars-marry you"sah dia tpon..abis lar... saya pon jawap... tibe2 dia tnye ngah bt ape... saya mulenye nak menipu just cakap dok umah tp xbrani so cakap baru balik... hambik ko kne bebel jap dengan dia... dia marah sebab kuar xbgtahu...huhuhuh saya pon cakap lah dia kuar pon xpnah cakap... so saya egt dia xkesah... n dia jawap"Saya ni lelaki... xpe... kuat... awak tu perempuan... ape2 jadi nanti sape susah saya jgak yang kene" hehheheh ayat xleh bla ni.... ble cite kat mama,mama gelak... well nak buat cmne menatu kesayangan... abis sume benda nak buat dlu kne bgtahu dia... tertekan jgak lah... tpi ade betolnye... ego2 jugak kn... tapi kalu dah risaw 2 xkemane... saya pnah cakap kat dia kalu dia ade kawan pompuan ramai n ske enjoy dengan dorg saya pon boleh berkawan dengan laki ramai jgak... pas2 dia cakap" mane boleh.. awak buat siap awak... awak boleh dengan saya je..."hehhehe ayat tah hape hape... ego konon cemburu 2 xnak ngaku... sememangnye dia susah nak ngaku kalu dia jeles bile kawan dia berborak dengan saya..tahu2 kawan dia kne sound kat blakang saya je... hehehhe awak2... bile egat awak kadang2 tersenyum,kadang2  sedih pon ade... tapi nak buat cemnekan wak... dugaan selalu ade... saya kene sabar dengan sikap awak yang xendahkan saya n awak kene sabar dengan saya yang ske pk bukan2 sal awak.. dah sape xpk bukan2...dah xcontact pas2 bile tepon ske ckp bz.. nak buat cmne bile owang dh terlebih kawan saya pon dilupekan.. redha jelh.. now wat senyap dah... awak ade kawan saya pon ade... adil kan... ^_^


_