Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

17 June, 2011

alhamdulillah...

wa.... ase nak nangis taw bile tengok result... dah sem 4 baru ni main banyak haiyo...hehehheh tapi papa mama janji akak dah tunaikan... akak dah ade 4 sijil dekan termasuk sem 4 ni... hehehheh sem 5 akak akan buat abis baik..hehhehe sayang sangat sumenye...

wak2 now sy dapat ape saya nak.. awak kene blanje saya..hahhahaha wayang 1! hehheheh epi bile tengok result... mane xnye egat dah dapat teruk dah.. tpi sumenye ok sih... bukak je lawan web trus jerit... "mama akak dekan lagi..." nak nangis sume ade... hehehe syukur pada mu tuhan... aq berterima kasih pada mu... so isnin ni kne pose... hehheheh epi yang xterkate lah.. coz sem 4 sangat susah ooo... but i still can do it!


_