Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

29 June, 2011

hanye dia di aty saya...

wak... sok saya dah nak daftar... isnin dah start kelas.... seyes saya sedey wak... sebab kite kene jauh... awak pon tahu kan bile kite jauh macam2 jadi wak... sebab tu saya rse takut sangat... saya sayang awak . sy tahu awak pon sayang saya... now sebelum saya pergi saya tengok awak always dengan saya... saya epi sangat wak.. myb sebelum ni awak always bz dengan kerja n kawan2 sampai saya ase saya xpenting bagi awak... now awak dah buat saya epi kembali.. thanks awak... awak always bagi saya semangat... awak saya mintak maaf andai saya xsempurna macam orang lain... saya hnye sorg insan yang lemah... tapi lemah macam mane pon saya akan try tok pertahankan ubungan ni... even dah banyak kali retak... dah banyak kali kecewa tapi saya tetap nak pertahankannye... saya harap awak pon same...

wak... nanti saya dah kat sane awak jangan lupe jage diri ye.. yelah saya jauh... saya xtahu ape awak buat... saya hanye beri kepercayaan pada awk... terpulang pada awak nak jujur atau tidak.. sebab saya xtahu... saya janji saya akan blaja betol2 selagi kite xde masalah... hope sangat sem ni kite xgaduh smpai clash lagi... saya xnak gnggu study... mama papa sume cayekan awak boleh jage saya... kalu x xkan dorg bagi awak teman saya daftar esok... sepanjang saya dengan awak saya nak awak tahu... walawpon awak banyak sakitkan aty saya tapi saya xpenah burukkan awak depan papa n mama... saya xnak papa n mama bencikan awak... bia saya saje tahu sape awak n macam mane awak...

sal kes ari 2... saya pon xnak pk wak... myb awk mmg berkawan... cume seyes cakap perasaan risaw takut 2 masih ade wak... sape xtakut bile tahu ade orang nak ambik awak dari saya... lagi2 kite akan jauh.. lagi saya risaw... tapi stiap kali saya memohon doa saya mintak kite dijauhkan dari segala maksiat,di beri petunjuk... di lindungi selalu... kite hanye insan yang lemah... dan saya nak awak berubah bukan untuk saya tapi untuk idup awak... saya xnak awak terlalu sosial... t jadi macam.... awak tahukan.. so jadikan sume 2 pengajaran tok kite... saya pon akan jage diri saya semampunye... ape2 pon saya kene sabr kan wak...

beribu dugaan kite hadapi selame ini wak.. saya egat saya xkan jumpe awak... n sumenye berakhir kat situ je... tapi xtahu lah nape kite bertemu kembali dan perbetulkan ape yang salah... bak kate awak jodoh kite agaknye... saya percaya setiap orang akan berubah cume ambik mase je... now saya fokus dengan study... n saya pon nak awak dapat keje tetap... susah senang kite same2 wak... now sedikit sebanyak saya tahu macam mane nak handle masalah kite... saya pon xske gaduh wak... keluarga kite same wak... so now kite tunjuk kat dorg yang kite ni boleh... hehhehehheeh xtahu nape tibe lak boleh ngalir air mate... sambil taip smpai terpk awak... hehhehe

wak andai saya ade buat salah saya mintak maaf... ape saya nak tahu... selame ni saya xpenah benci awak... sume 2 hanye kate2 bukan dari aty... kalu saya benci awak dah lame saya jauh dari awak dan xberi 1 pluang pon.. tapi aty saya cakap awak akan berubah... awak yang buat saya sedih n hanye awak yang boleh buat saya tersenyum selamenye.... :) mekasih awak... ^_+


bile egat macam mane kenal dengan awk... sumenye kerane ilmukan wak...
kalu awak xtahu pasal AI msti sy pon xlayan awak...
n awak pon xboleh aja saya..hehhehe


_