Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

17 June, 2011

nak bg ape pada eya gucci sy ~~~

ari ahad ni bufday bestfwen ekin... kite org br je knal tapi dia always paham ekin... walaw pon bukan datang pada keluarga yang kaya tp bukan itu yang ekin cari.. ekin just cari kesetiaan seorang kawan... hehheheh name dia ya... name penuh athirah... kecik molek je tuannye.... comey taw... same baya dengan ekin.. cume dia tua brape bulan dari ekin...

so ape nak di beri pada dia erk... poning2 ni... xreti lah nak bg barang ni...owh lupe nak tnjuk kawan ekin... ni lah kawan ekin...


comelkan..hehheheh kecik2 pon ganas ni..hehheheh tapi macam mane pon ganas pompuan 2 still ade jugak keayuannnye... so laki kat lua sane jangan pk ye pompuan ganas xleh berubah... u syilap! ^_+

_