Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

06 June, 2011

tekang.... !!!

malas nak mikir... sakit pale... susah ke nak jujur... makin lame makin ilang ase caye ni... sabor2... banyak doh sabo dengan mu... dugaan kan nak wat camne... now kat umah makcik.... blaja masak di umah makcik... ari ni blaja memask..hehhehe memasak cupcake n rendang ayam..hehhehh yammy... hohohoh ape g erk nak blaja msak pasni... masak aty orang plok ah... sakit atynye pasal... kelakar ble pakcik aq cakap sape wat ank buah aq sakit... parang dapat! hahhaha mane xnye... xpasal2 aq nangis depan dia ari ni.. sebab aq dah xkuat g dengan sume ni... dugaannye tinggi sangat... ya allah tolong lah... saya xkuat kalu terus di sakitkan aty ni... aq  ni bukan keras tapi lembut je atynye... 2 senang sakit... sabor ye kin sabor.... now aq try nak epi kan aty ni... aty sakit ubt sendri.. xnok ubt mane2 dah... tekang gni... lambatnye nak keje.. dan keje sume bnd aq xduli... hahhaha biasa lah 2... it list aq x ade skandal pon! haish... relex2...

_