Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

12 June, 2011

i love u daddy




ni ayah saya.. dia lah kekasih pertama sya taw.. sejak buka mate dia lah lelaki pertame yg azan di telinga saya...sayang sangat dia... even dia ske marah saya tapi saya xambik aty sangat.. dia nak yang terbaik tok saya..hehehhe memang manje pon dengan ayah.. anak ayah... penah majuk dengan dia sampai xmo balik umah... tp ayah pujuk suh balik.. al maklum lah anak kesayangan dia.. dia paling lemah tengok saya nangis... dia xnak saya nangis... sebab 2 bile ade je laki nak usya saya dia susah nak trime... bagi dia anak dia cukup penting.. so laki yang nak ambik anak dia kene lah jage anak dia macam dia jage anak dia.. time kechik mama kate ayah kamu yang jage kamu dari nyamuk malam2... sampai skang pon... malam2 sebelum dia tdo dia akan masuk bilik anak2 tok tengok cukup x..hehehhe risaw.... sebab 2 saya sayang papa saya... xde yang leh ambik tempat dia aw... dia special bagi saya... sebab 2 ape dia nak saya xpenah pon hampakn... hehhehe ayah... akak dah blaja betol2... hehhehe ayah nak akak blaja elok2 kn... sayang ayah taw... walaw macam mane dia... dia tetap ayah saya...

_