Aku~

My photo
setiap orang ada cerita hidup masing-masing begitu juga aku...

Pages

-

“Duhai tuhan jika dengan melepaskan cintaku aku akan mewarisi kewarasan ku maka bialah aku menjadi begini seumur hidup ku..Duhai Tuhan.. Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..Biarkanlah cintaku tumbuh.. Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar.. Meskipun aku telah layu dan mati..”

13 June, 2011

crazy!

tadi tak tahu lah nape bile dok dalam bilik termenung sowg2 tibe2 egt awak..bukan time 2 je... ape saya nak bt pon pk awak...buntu dah... saya pon tak tahu kalu awak 2 jodoh saya...cume saya minta berhenti lah sakitkan aty saya... saya xkuat wak...

tapi ape yang buat saya terkejut ari ni... time ngah dengar lagu...tetibe2 bau awak... meremang bulu roma ni...yelh selalu owang bau kemenyan ke ape ke... ni bau minyak wangi awak.. senyap jap saya... tanye mmber ade bau x? mmber tanye bau ape... saya cakap bau awak... kawan gelak kan saya.. dia cakap"kalu ye pon rindu xkan lah sampai terbawak2 baunye..." bukan g 2... xtaw nape... xkan lah rindu.. xpenah pulak rindu owang sampai bau pon smpai kat umah... pelik pelik tapi benar... mane ade owang gne mnyak wangi cam awak dlm umah... dah bilik pompuan lak 2... mushkil taw... ape tandanye... hope awak shat shat saje... risaw gak tapi xnak ganggu awak... kawan-kawam awak ade... dia boleh epikan awak... saya boleh pandang dari jauh je... saya doa awak dapat keje kat tm 2... :) demi mase depan awak jgak... ya allah malam ni tibe2 pk awak... xtahu nak bt ape.. mmber soh kol tp xnak lah.. t awk cl"nape col!" xske bile col owg tanye nape... cam xske je... xpelah... try tok xcontact awak even terseksa... :)

_